Problemfria dagar ja tack

Hallå bloggen det var inte igår! Jag har totalt glömt bort att jag ens hade en blogg men jag känner just nu så skulle det vara skönt att få skriva av sig lite.
 
Det har hänt mycket på det året jag inte har bloggat. Jag har hunnit skaffat lägenhet, jobbat men bäst av allt är att jag har skaffat världens bästa pojkvän. Vi har exakt varit tillsammans i 4 månader!
Shit det känns som att det var igår vi blev tillsammans nästan. Dom 4 månaderna som vi har varit ihop har varit dom bästa i mitt liv. Jag kan nog inte beskriva med ord hur lycklig jag är med honom. Han finns alltid där för mig när livet är som jobbigt. 

Vilket dom här 3 månderna som har gått så har mitt liv varit väldigt upp och ner. Det har hänt och händer otroligt mycket inom min familj. Men jag har försökt allt jag kan att hålla humöret uppe men nån gång så tar det ju stopp att man inte längre kan dölja allting och det är vad som har hänt för mig den senaste veckan. 
 
Men även fast det är svåra tider så måste man försöka att hålla humöret uppe men nu så ska jag ta lite paus från skolan i två dagar och sen komma tillbaks och se hur mycket mer jag kommer klara av.  Det får ta den tid det tar helt enkelt, right? 
 
Så nu tar jag långhelg och drar upp till Luleå till världens bästa pojkvän så får vi ta och rå om varann och hoppas på att nästa vecka blir så bra och problemfri som möjligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0