I feel something so right, doing the wrong thing

Nu är det början på 2014 och dom senaste dagarna har väl varit helt okej. Men nyår var bra. Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig att den skulle vara. Tillbringade nyår med mina bästa och blev lagomt full. Trots min förkylning som fortfarande inte har gått över så orkade jag hålla på att dricka från klockan sex på kvällen till ungefär 4-5 på nyårsnatten. Man mådde som man förtjänade vill jag lova men fyfan så bra nyår var! 

Jag ska göra allt under detta år att inte begå onödiga misstag som jag gjorde allt för många av 2013. Detta år ska jag verkligen hålla mig i skinnet och inte lägga energi på människor som inte är värda det. Har lärt mig mycket får de föregående året och fått så många fina vänner. Kan egentligen inte mer än säga att jag är glad!

 

 Blev dock inte så många bilder från nyårsfirandet men bjuder iallafall på två favoriter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0