Hatar blickarna du ger mig när du redan sagt att det inte kommer bli vi

Jag har aldrig varit tjejen som visat på rikigt vad jag känner för någon. Aldrig varit den som har tagit det första steget till något nytt. Inte heller varit den som vågat vara ärlig mot person jag har känslor för just för att jag har varit så rädd. Rädd för att blir sårad, eller kanske vara sviken. När jag väl får känslor för någon så stänger jag mig helt. Visst jag tar för mig av personen men inte på det känsliga stadiet som att visa känslor, det kärleksfulla som en kille nog vill att en tjej ska ge honom. Bekräftelsen som dom söker.
Jag är inte tjejen som är osäker på mig själv, tvärt om. Det är bara när det kommer känslor mellan som jag inte kan hantera. Det som gör mig rädd, för jag vet inte hur jag ska kunna kontrollera. 
 
Har gjort mina misstag när det gäller just kärlek. Har gjort allt för många misstag gällade det som jag ångrar. Men det kanske är det som har fått mig nu att känna såhär. Visst jag är ung än och det finns tusentals killar där ute men när man väl känner så starkt för någon annan så finns det bara en kille av dem där tusental. 
 
Det har hatar mest av allt med att va gilla någon är då man vet att det aldrig kommer bli han och jag. 
 
  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sannaa

<3

2014-01-13 @ 21:44:08
URL: http://sannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0