Så många minnen med dig

Nuså är denna helvetes vecka slut! Kan inte mer än att jubla för det. Ska bli skönt allt lägga skolan bakom sig i några dagar och endast bara njuta. 
 
Ska strax fixa mig iording för att åka och fira Anna som fyllde 18 i veckan. Så de blir vi tjej gänget Kajsa. Allis och jag plus Anna då. Kommer bli så roligt. Kanske man kan övertala Anna att köpa en öl åt mig då vi åker och käkar ikväll haha.
Och imorgon blir det nog att fara ut och dricka. Får se om de blir chill drickning eller fest nånstans.
Återstår och se.
 
Nu har ni fått en uppdatering av vad som kommer hända i mitt liv denna helg!
 
Kan inte låta bli att bli glad att se på den här bilden med mig och Anna. När kan detta varit? Åttan kanske? Men återigen grattis till dig Anna tusen gånger om! Löveuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0