Don't forget who you are.

Livet känns äntligen ganska okej. Har fått ordning på det mesta just nu runt omkring. Imogron ber det av till Skelleftå där jag ska få träffa en läkare för jag ska få börja med adhd medicin. Det känns borde bra och jobbigt. Första perioden kommer att bli jobbig för mig men huvudsaken är väl att jag får börja med dom. Efter alla väntan och allting. Har alltid innan viljat undvika att ta mediciner men i åttan så gick jag på Atarax som va ångest dämpde. De är den enda medicnen jag har tagit. Har alltid försökt att undvika att ta mediciner och sånt där man nu så är det ju nödvändigt och medicin för min adhd är något jag vill ha. För det kommer både ynna mig själv och även dom i min närhet. 
 
Nu ska jag ta och äta och ta de lungt ett tag sen blir det sängen. Taggar inte att behöva vakna fem imorgon bitti! 
 
Bjuder på två fest bilder som gör mig så glada. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0